پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/ کاروان ۱۳۲ نفره طلاب و اساتید شهرستان آران و بیدگل تحت قالب یک اردوی زیارتی به زیارت امام رضا(ع) مشرف اعزام می شوند.

 حجت الاسلام روح الله طیبی معاون تهذیب مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: این کاروان زیارتی، در قالب سه اتوبوس، و در تاریخ 24 بهمن ماه، از شهرستان آران و بیدگل به منظور زیارت امام علی ابن موسی الرضا(ع) و بازدید از برخی مدارس علمیه شهر مشهد، به این شهر مقدس اعزام می شوند.

 وی هدف از بزرگزاری این اردوی زیارتی، توریستی و تفریحی را، علاوه بر زیارت امام هشتم، دیدار با علما، مراجع تقلید و امام جمعه مشهد آیت الله علم الهدی عنوان کرد و گفت: به منظور تبادل نظر پیرامون مسائل علمی، دینی، مذهبی و ترویج فرهنگ زیارت، این سفر انجام می شود.

معاون تهذیب مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، افزود: کلیه طلاب شرکت کننده در این اردوی زیارتی، به همراه خانواده های‌شان در این اردوی زیارتی،  تفریحی حضور خواهند یافت تا ضمن شرکت در مسابقات فرهنگی، درمراسم های معنوی همچون دعای کمیل، توسل به اهل بیت(ع)، زیارت عاشورا و درس اخلاق در جوار حرم علی ابن موسی الرضا(ع) حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام طیبی، با تشریح اردوهای تفریحی و برنامه های فرهنگی طی سال جاری در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، خاطرنشان کرد: اعزام یک کاروان 100 نفره طلاب این مدرسه به مشهدالرضا(ع) درسال گذشته نیز صورت گرفت و همچنین کلیه طلاب این مدرسه، تاکنون در قالب کاروان زیارتی و تفریحی، به مرقد امام خمینی(ره)، امام زاده صالح(ع)، امامزاده عبدالعظیم حسنی(ع) و ... اعزام و همچنین از موزه زندان اوین و کاخ نیاوران بازدید کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha