پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گفت:۳۰ مبلغ با حضور خود در روستاهای این شهرستان آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مخاطبان تبیین و تشریح می نمایند.

حجت الاسلام علی شاهیوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است و باید از ظرفیت تبلیغی این دهه در بازگو نمودن اندیشه های والای امام خمینی (ره) استفاده شود.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال مبلغان با حضور در مساجد شهری و روستایی برنامه های این دهه را با هدف بصیرت افزایی و بیان خدمات نظام برای مخاطبان اجرا می نمایند، خاطر نشان کرد: شاخصه ها و اهداف انقلاب اسلامی، تثبیت آرمان های نظام حول محور ولایت فقیه  و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، محورهای تبلیغی مبلغان در این ایام است .

رئيس اداره تبلیغات اسلامی دلفان با بیان اینکه قریب به ۳۰ مبلغ طرح هجرت در این ایام گفتمان های اسلامی انقلابی را برای اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان برگزار می کنند یادآور شد:گفتمان های انقلابی در این دهه با همکاری حوزه علمیه و با هدف ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاهیوند در پایان دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان دلفان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha