پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش خواهران

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: با توجه به تاثیر فضای مجازی در امر تبلیغات، باید مدارس علمیه و طلاب حداکثر بهره مندی را از این فضا برای تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مهری رستمی، مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران مازندران در خصوص پذیرش حوزه علمیه خواهران بیان کرد:  مدارس علمیه باید در امر پذیر ش مصداقی تر و بیشتر وارد عرصه میدانی تبلیغات شده و از ظرفیت طلاب  بیشترین استفاده را در امر تبلیغات پذیرش داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات سالهای گذشته مدیریت استان و مدارس در امر تبلیغات پذیرش و همچنین برخی از نظرات مدیران در خصوص کیفیت و کمیت بخشی امر پذیرش اظهار کرد: با توجه به این که یکی از اقدامات سال های گذشته، نامه به ائمه جمعه و درخواست برای اعلام آغاز و شرایط پذیرش حوزه علمیه خواهران و ارسال پیامک به صورت هفتگی برای آنها جهت یادآوری این امر در خطبه ها می باشد؛ لذا شایسته است در ستاد تبلیغات مدارس، یک نفر (مدیر، موسس، عضو هیات امناء و...) به صلاحدید مدرسه در نماز جمعه به عنوان سخنران پیش از خطبه ها، به ایراد مطالب در خصوص اهمیت و جایگاه حوزه خواهران و شرایط پذیرش و... بپردازد.

مسئول روابط عمومی حوزه خواهران مازندران تصریح کرد: در خصوص تعامل با آموزش و پرورش، مدارس علمیه خواهران علاوه بر استفاده بیشتر از ظرفیت طلابی که به عناوین مختلف از جمعه امام جماعت با دانش آموزان ارتباط دارند؛ باید مدیر، اساتید نیز در مدارس حضور پیدا کرده و در خصوص جایگاه حوزه خواهران  مطالبی ایراد نمایند، هرچند که حضور در مدارس آموزش و پرورش و تبلیغ حوزه خواهران و پذیرش، در طول سال توسط مدارس علمیه خواهران استان صورت گرفته و باید تعامل خوب دائمی بین مدارس علمیه و مدارس آموزش و پرورش وجود داشته باشد.

وی گفت: در امر تعامل با صدا و سیما، ضمن هماهنگی در خصوص پخش تیزر و زیرنویس پذیرش، در صدا و سیمای مازندران، پیشنهاد می گردد در صورت امکان، جلسه ای با مدیر کل صدا و سیمای مازندران با حضور مدیریت استان و مدیران مدارس برگزار گردد تا ضمن بیان اهمیت و جایگاه حوزه خواهران در استان، مدیران مدارس نظرات، پیشنهادات و انتظارات خود را از صدا و سیما در خصوص تبلیغ حوزه و... بیان نمایند.

رستمی ادامه داد: در خصوص تعامل با بسیج به خصوص بسیج جامعه زنان، مناسب است از طلابی که در طرح های مختلف از جمله طرح صالحین و...با بسیج همکاری دارند، در امر تبلیغ پذیرش استفاده گردد؛ همچنین با توجه به تعامل خوب مدارس با بسیج طلاب، امکان تبلیغ پذیرش و توزیع پوستر، بروشور و... حوزه خواهران توسط طلاب و مسئولین پایگاههای بسیج فراهم گردد.

مسئول روابط عمومی حوزه خواهران مازندران بیان کرد: با توجه به تاثیر فضای مجازی در امر تبلیغات، باید مدارس و طلاب برای تبلیغ امر پذیرش از این فضا با حفظ ضوابط حوزوی حداکثر استفاده را نموده و از این امکان غافل نشوند.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha