پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پذیرش خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از آغاز پذيرش حوزه‌ علميه خواهران مازندران از ۱۵ بهمن ماه خبرداد.

فاطمه هدایتی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران  با اعلام این مطلب اظهارداشت: بانوان علاقمند به تحصیل علوم دینی و اسلامی با مدرک سیکل، دیپلم یا بالاتر می توانند در حوزه علمیه خواهران ثبت نام  کنند.

 وی با بيان اينکه ثبت‌نام از متقاضيان ورود به حوزه‌هاي علميه خواهران به صورت اينترنتي انجام مي پذيرد، تاکید کرد: با آغاز زمان ثبت نام، متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.whc.ir ضمن دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و خريد کارت ثبت نام، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

وي تصريح کرد:در شيوه ديگر پذيرش، داوطلبان با مراجعه به واحدهاي آموزشي سطح 2  و  سه، ضمن دريافت دفترچه راهنماي پذيرش و کارت ثبت نام ، اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران ادامه داد: پذیرش داوطلبان ورود به مقطع عمومی سطح دو، بدون آزمون کتبی است و سوابق تحصیلی داوطلبان(معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی بوده و برای هر یک از رشته های تحصیلی داوطلبان با مدرک دیپلم، ضریب خاصی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه  خاطرنشان کرد: حوزه خواهران مازندران دارای 17 مدرسه علمیه در مقطع سطح 2(کارشناسی) و یک مرکز آموزش عالی حوزوی و سه مرکز تخصصی حوزوی در سطح 3(کارشناسی ارشد) با بیش از 5 هزار طلبه شاغل به تحصیل و فارغ التحصیل  بوده و تمامی این مدارس آمادگی دارند از خواهران علاقمند به تحصیل علوم دینی ثبت نام نمایند.

هدایتی در پایان با اشاره به ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران مازندران اعلام کرد: در سال گذشته تعداد ظرفیت پذیرش حوزه خواهران استان حدود 800 نفر و تعداد متقاضیان حدود 1500 نفر بوده است؛ همچنین ظرفیت پذیرش امسال مدارس علمیه خواهران مازندران در مقطع سطح 2  بیش از 900 نفر  و در سطح 3 حدود 200 نفر می باشد.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha