شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی تصریح کرد: نباید به خاطر سهم خواهی ها، نعمت های انقلاب را فراموش کرده و آن را تضعیف کنیم، همه موظفیم از دستاوردهای انقلاب صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدی طه محمدی، در مراسمی که  امروز در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان همدان برگزار شد، با اشاره به جایگاه امنیت در کشور گفت: بحرین و عراق با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که به این راحتی نمی توان مشکلات و درد و رنج مردم این کشورها را درک کرد و خدا می داند که چند صد هزار کودک و زن در بحرین و یمن کشته می شوند.

وی افزود: آیا وقت آن نیست که قدر این انقلاب را بیشتر بدانیم و کسانی که متمول هستند باید به فکر گرفتاران باشند و نباید مسؤولان فقط به فکر حقوق نجومی بگیران باشند و به فکر گرفتاران هم باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: کور کردن چشم فتنه در ایران اولویت فعالیت ها است؛ همان گونه که چشم فتنه را در عراق و سوریه کور کردیم و خداوند می فرماید که وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّي لا تَکُونَ فِتْنَةٌ.

امام جمعه همدان در ادامه با تاکید بر ضرورت بگزاری جشن های دهه فجر با محوریت مردم، افزود: گرامیداشت مراسم دهه فجر را دولتی نکنیم و این مراسم باید به عهده همه اقشار باشد، البته در  این برنامه ها دستاوردهای بزرگ انقلاب تبیین و محرومیت های پیش از انقلاب نیز بیان شود.

وی با بیان این که قبل از انقلاب آمریکا از از ایرانیان حق توحش می گرفت و یک ارتشبد ایرانی در برابر یک گروهبان آمریکایی ذلیل بود، ابراز داشت: امروز ترامپ از ترس قدرت و نفوذ انقلاب ایران، ورود ایرانیان را ممنوع کرده است و نخست وزیر انگلیس ذلیلانه به ترامپ متوسل شده که جمهوری اسلامی تا مدیترانه را می خواهد تصرف کند و جلو ایران را بگیرید.

امام جمعه همدان با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: ناوهای قدرتمند ایران امروز سبب افتخار مردم ایران هستند و این در حالی است که ما در زمان قبل از انقلاب این شرایط را نداشتیم. لذا در دهه مبارک فجر باید ظلم های دوران طاغوت برای مردم تبیین شود.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: نباید به خاطر سهم خواهی های کوچک، نعمت های انقلاب را فراموش کنیم و همه موظفیم از دستاوردهای انقلاب صیانت کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha