سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  سید مرتضی فاطمیان

حوزه / امام جمعه شهرستان اقبالیه گفت: شهادت در فرهنگ اسلام و در فرمایشات امام خمینی(ره) معامله با خداوند معرفی شده و دارای اهمیت فراوانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر، مراسم یادواره 89 شهید شهرستان اقبالیه امروز با حضور خانواده معظم شهدا، طلاب و روحانیون مدارس حوزه علمیه قزوین در مسجد سیدالشهدا(ع) برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، در این مراسم اظهارداشت: اقتدار امروز ما مدیون شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(س) به ما ارث رسیده است.

امام جمعه شهرستان اقبالیه ادامه داد: شهدا عظمت نظام اسلامی را تثبیت کردند و اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است. شهدا امید دشمنان را ناامید و دست آنها را کوتاه کردند، لذا باید امروز با آنها پیمان دوباره ببندیم که امانتشان را حفظ کنیم و پیروی خط امام باشیم.

وی، خانواده های شهدا را چشم و چراغ جامعه خواند و اظهارکرد: تداوم انقلاب اسلامی به برکت حضور خانواده های شهدا می باشد که قوت قلب مسئولین نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان در پایان بیان داشت: ما بدون شک همیشه نیازمند خانواده های شهدا هستیم و باید از نصایح و راهنمایی های خانواده های معظم شهدا بهره مند شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha