چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که اسلام و انقلاب اسلامی، نقش ارزنده‌ای برای زنان در جامعه قائل شده است، از آمادگی کامل مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت های حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳بهمن۹۵) در اولین همایش و بزرگداشت تجلیل از خیرین مدرسه ساز حوزه علمیه خوهران سراسر کشور که در محل مجتمع آدینه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و با ابلاغ سلام رئیس مجلس شورای اسلامی به خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: زمانی نگاه به گفتمان دینی یک نگاه محدودی بود و یک فعالیت حداقلی در این رابطه انجام می شد، ولی با پیرزوری انقلاب اسلامی و با گسترش گفتمان انقلاب در سطح ملی و بین المللی، سبب شد تا نوع نگاه به گفتمان دینی نیز تغییر یابد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، این پیام را به دنیا رساند که دین می تواند منشاء تحولات بزرگی در جامعه باشد، تأکید کرد: انقلاب ایران که برخاسته از اسلام ناب است، این قدرت را دارد که برای سعادت دنیوی و عقبی برنامه‌ای دقیق و منظم ارائه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اسلام و انقلاب اسلامی، نقش ارزنده ای برای زنان در جامعه قائل شده است، گفت: با رشد جریان اسلام خواهی در نقاط مختلف دنیا، جریان اسلام ستیز نیز توسط برخی دولت های استکباری دنبال می شود که باید نسبت به این امر هشیار باشیم.

وی با اشاره به تلاش برخی دولت های اروپایی برای مخدوش کردن جلوه اسلام، گفت: اگرچه دشمنان اسلام و انقلاب، به خیال خود به اسلام ضربه می زنند اما اقدامات شان، مصداق بارز خود زنی است؛ البته این اقدامات دشمنانف حاکی از نگرانی عمیق شان، از گسترش موج اسلام خواهی در کل دنیا است.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر با تقدیر از خیرین مدرسه ساز حوزه های علمیه خواهران در سراسر کشور، گفت: سرمایه گذاری های خیرین عزیز در توسعه مدارس علمیه خواهران، قطعا برکات زیادی را به دنبال دارد و آثار این قیبل کارهای خیر، تا ابد در پرونده شما و پیشگاه خداوند متعال ثبت و ضبط خواهد شد و ماندگار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که حوزه های علمیه خواهران نقش مهمی در بستر سازی برای ورود مناسب طلاب خواهر محقق و پژوهشگر در عرصه تولید علم در حوزه علوم انسانی دارند، خاطرنشان کرد: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، آمادگی کامل داریم تا در حد وسع و توان خود، به توسعه زیر ساختی حوزه های علمیه خواهران کمک کنیم.

313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha