جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام‌جمعه موقت اهواز، اقدام اخیر دونالد ترامپ را درس عبرتی برای مسئولان داخلی کشور بیان کرد و گفت: یکی از درس‌های مهم این رویداد برای افراد داخل کشور به‌ویژه مسئولان است که باید امید خود به آمریکا به طور کامل قطع کنند و همه نگاهشان معطوف به داخل و نیروی جوان ایرانی باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام‌جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مسئله ممنوعیت ورود مردم ۷ کشور مسلمان ازجمله ایران، اظهار داشت: حرکت اخیراً رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اجرای طرح ممنوعیت ورود مردم مسلمان ۷ کشور، اقدامی بسیار عجیب و البته غیر دیپلماتیک بود؛ چراکه کشوری که خود را مهد تمدن و دموکراسی و حمایت از حقوق انسان‌ها می‌داند، تصمیم به منع ورود اتباع مسلمان کرده است.

وی با بیان اینکه دولت‌های تروریست، امروز مورد حمایت جدی آمریکا قرار دارند، گفت: بزرگ‌ترین حادثه تروریستی غرب در دهه‌های اخیر واقعه «۱۱ سپتامبر» است و جالب اینجاست که نام هیچ‌یک از کشورهای ذکر شده در لیست ممنوعیت ورود به آمریکا، جز کشورهای مسبب این واقعه نبوده‌اند.

امام‌جمعه موقت اهواز، اجرای طرح ممنوعیت ورود مردم ۷ کشور اسلامی به آمریکا را اقدامی در جهت اسلام هراسی برشمرد و تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد از چهره مسلمانان، تروریست بسازد و این اقدام اخیر او در این راستا تحلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، اقدام اخیر دونالد ترامپ را درس عبرتی برای مسئولان داخلی کشور بیان کرد و گفت: یکی از درس‌های مهم این رویداد برای افراد داخل کشور به‌ویژه مسئولان است که باید امید خود به آمریکا به طور کامل قطع کنند و همه نگاهشان معطوف به داخل و نیروی جوان ایرانی باشد.

وی تأکید کرد: زین پس هیچ مسئولی اجازه ندارد که مشکلات داخلی کشور را به آمریکا گره بزند و بیان کند که کلید حل مشکلات در ارتباط با آمریکا و جهان غرب است.

امام‌جمعه موقت اهواز، در پایان بهره‌گیری از نعمت‌های ذاتی کشور را رمز موفقیت ایران برشمرد و تصریح کرد: نعمت‌هایی که ما در داخل کشور داریم، چه از جهت منابع غنی و چه از جهت نیروی انسانی با ایمان و بصیرت می‌تواند زمینه‌ساز و عامل اصلی پیشرفت روزافزون ملت ایران باشد و دولت باید بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی را رأس همه امور خویش قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha