جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس گفت: آموزش بدون پژوهش ثمره و نتیجه ای در پی ندارد

حجت الاسلام کریم واحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه حوزه علمیه سلماس از مدارس دوازده گانه کشور است که نظام جدید را اجرا می‌کند، اظهار داشت: امسال نیز همراه با 150 مدرسه کشور، در پایه دوم حوزه دروس نظام جدید تدریس می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس با تاکید بر فعالیت های پژوهشی در این مدرسه افزود: در این باره طلاب درسی را تعیین کرده و در رابطه با آن به پژوهش می پردازند.

وی با اشاره به اینکه آموزش بدون پژوهش ثمره و نتیجه ای در پی ندارد، تصریح کرد: بنابراین مباحث پژوهشی در حوزه علمیه سلماس مورد توجه جدی قرار می گیرد.

حجت الاسلام واحدی با تاکید بر فعالیت های حفظ قرآن در این مدرسه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی، افزود: هم اکنون یکی از چهار مدرسه قرآنی کشور، حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس است.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس بیان داشت: هم اکنون دو استاد حفظ بالای 20 جزء قرآن و 15 طلبه این مدرسه حافظ سه تا پنج جزء قرآن هستند و در این رابطه مسئله صوت و لحن قرآن نیز مورد توجه است اما بیشتر تمرکز در این مدرسه بر حفظ قرآن کریم است.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha