پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی دشتکی

حوزه/ حجت الاسلام دشتکی با اشاره به صدور پیام های انقلاب اسلامی به سراسر دنیا، گفت: اگر کسی توانست جلوی نور خورشید را بگیرد می تواند جلوی نور انقلاب اسلامی را هم بگیرد.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام علی دشتکی، در سومین شب مراسم ایام الله دهه فجر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انقلاب همانند نور خورشید در همه جهان گسترده شده و نور تابنده آن خاموش نشدنی است.

وی در ادامه با اشاره به صدور پیام های انقلاب اسلامی به سراسر دنیا، بیان داشت: اگر کسی توانست جلوی نور خورشید را بگیرد می تواند جلوی نور انقلاب اسلامی را هم بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر جلوگیری از ورود ایرانیان، ابراز داشت: آنها سخت در اشتباه هستند و با این تصمیم نمی توانند جلوی انقلاب اسلامی و ابعاد فرهنگی آن را در جهان بگیرند، همان طور که شاهدیم هم اکنون جهانیان به دنبال حق و حقیقت هستند.

حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: نکته ای که در این برهه از زمان از اهمیت فراوانی برخودار است، تبعیت از ولایت فقیه است، لذا انسجام در حول و محور انقلاب و حرکت در مسیر ولایت یکی از وظایف ما است.

وی ادامه داد: با زحمات علما و خون شهدا در مرحله نخست ایران صاحب نظام اسلامی شد که تلنگر بزرگی برای جهانیان و صاحبان تفکر بود. در مرحله بعدی رسیدن به دولت اسلامی هدف امام راحل و همه انقلابیون بود، البته ما فعلا در عملی کردن دولت اسلامی در اول راه هستیم و باید تلاش های فراوانی در راه رسیدن به این هدف را انجام دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان گفت: یکی از آرمان های انقلاب، اسلامی شدن مملکت و دولت است که به امید خداوند متعال این انقلاب زمینه ساز  ظهور امام زمان(عج) و حکومت عدل الهی خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha