سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سعید روستا آزاد-معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/حجت الاسلام روستا آزاد با تاکید بر ضرورت حضور روحانیون در فضای مجازی، گفت: در برخی موارد فعالیت ها سطحی و در حد شعار انجام می گیرد و این قابل قبول نیست و مأموریت اصلی ما باید همان شیوه پیامبران یعنی تغییر در روح و جان مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد، شامگاه چهارشنبه در ششمین همایش  مدیران گروههای  تبلیغی سراسر کشور که در جوار حرم سلطان علی بن محمد باقر (ع ) مشهد اردهال  کاشان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت انجام رسالت تبلیغی، گفت: در برخی موارد فعالیت ها سطحی و در حد شعار انجام می گیرد و این قابل قبول نیست و مأموریت اصلی ما باید همان شیوه پیامبران یعنی تغییر در روح و جان مردم باشد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی ادامه داد: دوره هایی در خصوص آموزش مهارت های مرتبط با فضای مجازی توسط اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات برگزار می گردد و مبلغان این فرصت را از دست ندهند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبلغان دینی باید این فضا را بشناسند و با قدرت وارد این صحنه شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: آسیب های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و حاشیه نشینی در جامعه رو به افزایش است و کاهش آن در صورتی امکان پذیر است که مبلغان در این موضوعات توانمند سازی شوند.

حجت الاسلام روستا آزاد افزود: در این زمان نسبت به گذشته جلسات و منابر بیشتری برپا می گردد ولی نباید به این مقدار قانع شد بلکه باید کارهای عمقی صورت گیرد.

وی با اشاره به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام راحل با ایمان راسخ و توکل به خدا وارد صحه شدند و باعث پیروزی این انقلاب شد و از خود غافل نشد و هیچ وقت شیطان در او نفوذ نکرد، این مسأله باید الگوی ما در عرصه تبلیغ و زندگی های ما شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزاری ششمین همایش  مدیران گروه های تبلیغی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در این همایش موضوعاتی در قالب کمیسیون ها بررسی می گردد.

حجت الاسلام روستا آزاد افزود: اشتیاق بالایی بین مبلغان برای یادگیری مباحث و پاسخگویی به شبهات وجود دارد و این مسأله را ما در دوره آموزشی مبانی ولایت فقیه مشاهده کردیم که  بیش از هزار نفر در این دوره حضور پیدا کردند.

در ادامه این همایش حجت الاسلام مرتضی استقامت، رئیس هیأت امنا تشکل فراگیر گروه های تبلیغی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این تشکل در یک سال گذشته پرداخت.

گفتنی است، ششمین همایش سالیانه مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور، به همت تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، به مدت سه روز در مشهد اردهال کاشان و با سخنرانی شماری از شخصیت های حوزوی درحال برگزاری است

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha