سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 407407
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کتابخوانی

حوزه/ دبیر مسابقه کتابخوانی نماز استان قم ضمن دعوت از اقشار مختلف برای شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز، توصیه‌هایی مهم برای شرکت‌کنندگان ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز در روز جمعه 15 بهمن ماه اظهار کرد: این کتاب با محوریت کتاب «ثانیه‌های انس» برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی همچون ستاد اقامه نماز، شهرداری قم، موسسه مالی اعتباری کوثر، صدا و سیما و کانون‌های فرهنگی مساجد در این زمینه با اداره کل اوقاف قم همکاری دارند.

دبیر مسابقه کتابخوانی نماز استان قم با بیان اینکه این مسابقه ساعت 9:00 صبح برگزار می‌شود گفت: تاکنون بیش از 10 هزار نفر برای شرکت در مسابقه کتابخوانی نماز ثبت نام کرده‌اند البته کسانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند در محل مسابقه حاضر شوند و منعی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: از محل اجرای نیت واقفین 10 هزار جلد کتاب در بین علاقمندان توزیع شده است.

صالح‌نژاد با بیان اینکه این مسابقه روز جمعه 15 بهمن در پنج نقطه به صورت همزمان برگزار خواهد شد گفت: مصلی نماز جمعه قم، مصلی پردیسان یا همان مسجد حضرت زینب(س)، مصلی کهک، مصلی دستجرد و مصلی جعفریه مکان‌های برگزاری مسابقه کتابخواین هستند.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با تاکید بر اینکه داوطلبان شرکت در این مسابقه در شهر قم می بایست حداکثر تا ساعت 8:00 در محل مصلی حاضر شوند خاطرنشان کرد: ساعت 8:30 صبح درب سالن امتحان بسته خواهد شد همچنین در مصلی های بخش های مختلف نیز زمان بسته شدن درب ساعت 9:30 خواهد بود.

وی با بیان اینکه از همه شرکت‌کنندگان می‌خواهیم از همراه داشتن وسائل اضافه همچون کیف، موبایل، جزوه و... خودداری کنند عنوان کرد: 30 سوال تستی در سه نسخه متفاوت برای این مسابقه طراحی شده که شرکت کنندگان باید طی 30 دقیقه به آنها پاسخ بدهند ضمن اینکه برندگان مسابقه تا 22 بهمن ماه معرفی می‌شوند.

صالح‌نژاد به جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقه بزرگ کتابخوانی نماز اشاره کرد و گفت: یک دستگاه پراید، 22 کمک هزینه 10 میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات، 22 کمک هزینه 3 میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس، 22 سکه ربع بهار آزادی و و جوایز ارزنده دیگر به برندگان تعلق خواهد گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha