جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامی لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از ۳۴۰ روحانی در ایام الله دهه فجر به مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه مبلغان از آغاز تا پایان دهه فجر با حضور در مساجد و مدارس شهری و روستایی و...، به تبیین اهداف و آرمان های والای انقلاب و تقویت روحیه انقلابی در جامعه می پردازند، گفت: مبلغان با ارتقاء بینش سیاسی و انقلابی جامعه، تلاش می کنند فرهنگ استکبارستیزی و استقلال طلبی را در بین نسل جوان نهادینه کنند.

وی آشنایی با اندیشه های امام خمینی (ره)، بیان نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و تثبیت آن و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی را از برنامه های دهه فجر امسال مبلغان در جامعه اعلام و خاطر نشان کرد: مبلغان براساس روز شمار دهه فجر، فعالیت های تبلیغی خود را انجام می دهند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر یادواره شهدای قرآنی با هدف انتقال پیام شهدا به نسل جوان برگزار می شود، افزود: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدا و رزمندگان مدافع حرم نیز در خرم آباد و شهرستانهای خرم آباد ،بروجرد،کوهدشت و ازنا روز جمعه در مصلی های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی عطر افشانی، مزار شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور مبلغان و روحانیون را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در استان اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha