جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:شهدا مصداق بارز سبک زندگی قرآنی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در نخستین یادواره شهدای قرآنی استان لرستان، در خرم آباد با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به سیره این بزرگواران جامعه را در برابر هجمه دشمنان مصون نگه می دارد، اظهارداشت: یاد شهدا زینت بخش جامعه است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضمین کننده سعادت بشری است.

وی با بیان اینکه شهدای قرآنی منمونه بارز الگوی سبک زندگی اسلامی و قرآنی در جامعه هستند، تصریح کرد: با ترویج سیره شهدا در جامعه می توان سبک زندگی شهدا را برمبنای سبک زندگی قرآنی در جامعه تبیین و تشریح نمود.

حجت الاسلام مهدوی امین ارائه سبک زندگی قرآنی، معرفی شهدای قرآنی به نسل جوان جامعه و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی در استان اعلام کرد و افزود: در  استان بالغ بر ۴۰ شهید قرآنی داریم که انتخاب مسیر شهادت را در مکتب قرآن تبیین نموده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه در برگزاری یادواره شهدای قرآنی ۱۵ دستگاه و نهاد اجرایی همکاری و تعامل داشته اند، بیان داشت: تهیه مستند از زندگی شهدای قرآنی، رونمایی از تمبر شهدای قرآنی،و معرفی این شهدا از مهمترین برنامه های یادواره شهدای قرآنی است که امروز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان یادآور شد: ۳۸ شهید قرآنی مرد و ۲ شهید قرآنی زن در استان وجود دارد که به عنوان مربی، قاری، مفسر فعالیت داشته اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha