جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  موینی

حوزه / دشمن به دنبال تصرف قلب‌ها و ذهن‌های ملت انقلابی ایران است، لذا باید همیشه در مقابله با توطئه های آنان هوشیار باشیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، امروز دردیدار با مسئولین شهر محمدیه استان قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر اظهارکرد:  امام خمینی  (ره)، شر ظالمانی که دست نشانده  انگلیس و آمریکا  و به هیچ چیز جزء منافع خود و از بین بردن ایران را نمی اندیشیدند، را از سر ملت ایران کوتاه کرد.

امام جمعه شهر محمدیه استان قزوین خاطرنشان کرد:  امروز ما شاهد این انقلابی که توسط امام (ره) تبین و پایه گذاری شده، در تمام جهان و این کره خاکی  هستیم که حتی در دل دشمن نیز صادر شده و اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) برای انقلاب، جانش را کف دست گرفت و راه را به درستی انتخاب کرد و با سخنان روشنگرانه ایشان مردم جرأت مقابله با طاغوت را پیدا کردند.

این پژوهشگر حوزه قزوین ادامه داد: دین و اسلام در زمان طاغوت در غربت قرار داشت و با پیروزی انقلاب اسلامی از کنج خانه ها به متن زندگی آورده شد لذا اگر ما امروز می خواهیم انقلاب دوام داشته باشد باید مکتب عاشورا و مکتب دفاع مقدس را در جامعه نهادینه  نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha