جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی خط بطلانی بر هژمونی شرقی و غربی کشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا ادیانی، ظهر امروز در یادواره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافعان حرم، در بجنورد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون اتکا به شرق و غرب شکل گرفت و به پیروزی رسید که به همین دلیل دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند انقلاب را به زانو درآورند.

وی با بیان اینکه برای به ثمر نشستن درخت انقلاب شهدای زیادی تقدیم اسلام و نظام شدند، افزود: باید همواره قدردان نظام و انقلاب اسلامی باشیم  و دستاوردها و ثمرات پر خیر و برکت این نظام را برای مردم علی‌الخصوص نسل جوان تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ادیانی با یادآوری اینکه بعد از انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی هم، توطئه‌های مختلفی علیه نظام اسلامی صورت گرفته است، گفت: در این مسیر هم فرزندان زیادی از ملت ایران اسلامی به فیض شهادت نائل شدند.

وی همچنین با اشاره به حضور نیروهای مقاومت در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه اظهار داشت: اگر حضور رزمندگان ما در حلب نبود شاید اکنون وضعیت دیگری در سوریه رقم می خورد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: با توجه به دفاعی که نیروهای مخلص بسیجی و شهدای مدافع حرم صورت دادند جلوی نفوذ و اعمال نیروهای تکفیری و داعش گرفته شد.

وی با بیان اینکه هرچند عزیزانی را در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) از دست داده‌ایم اما با پیروی از ولی امر مسلمین به راه شهدا ادامه می‌دهیم، گفت: شهدای حرم در سوریه مجاهدت‌های زیادی را از خود نشان داده و راه شهدای حرم ادامه راه شهیدان دفاع مقدس است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اقتدار و عزت کنونی ملت ایران را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و خاطرنشان کرد: اکنون ملت ایران به مرحله‌ای از توان رسیده که تمام قدرت‌های دنیا مجبور به مذاکره با ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha