پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام موسوی هوایی  معاون پژوهشي سازمان تبليغات اسلامی

حوزه / معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز باید وصیت نامه امام راحل در خطبه های نماز جمعه بیان و تشریح گردد و نباید اجازه دهیم این وصیت نامه مغفول باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی هوایی، ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای قرآنی که در سالن همایش جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت:انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی است که باید با پاسداشت آرمان های این انقلاب هر روز بر عظمت و اقتدار این انقلاب بیافزاییم.

وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ ارزشهای والای اسلام و انقلاب ایثار کرده اند تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری این یاواره ها می تواند در معرفی آرمانها شهدا به نسل جوان جامعه موثر باشد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه توحید روی انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: اسلام و آموزه های اسلامی منشاء انقلاب شد و برداشت عمیق امام خمینی(ره) از اصول و آموزه های اسلام و قرآن با اخلاص و خودباوری توانست انقلابی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) پایه گذاری نماید.

حجت الاسلام موسوی هوایی، امامت و رهبری را دومین محور انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: این انقلاب با ولایت و رهبری هدایت شد و وحدت کلمه که از آن به توحید تعبیر می شود اساس پیروزی این انقلاب شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک توحید گرای به تمام معنا بودند خاطر نشان کرد:تمام سعادت و پیشرفت ها در جامعه با وحدت داشتن حول محور ولایت فقیه محقق خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز باید وصیت نامه امام راحل در خطبه های نماز جمعه بیان و تشریح گردد و نباید اجازه دهیم این وصیت نامه مغفول باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه ۵ حرکت عظیم در عالم وجود دارد افزود:اگر کسی ۵ حرکت در مسیر بعثت رسول الله،نصب ولی الله،قیام ثارالله،نهضت روح الله و ظهور بقیه الله را در زندگی خود هدایت کند، عاقبت بخیر خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اگر به انقلاب خدایی ناکرده ضربه ای وارد شود به اسلام ضربه وارد خواهد شد، بیان داشت: باید با شناخت آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر ولایت حرکت کنیم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha