جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ سردار سلامی در کنگره ۱۷۰۰ شهید کاشان گفت: امام(ره) با انقلاب نبوی خود روح نوینی بر پیکره جهان اسلام دمید، مسلمانان بیدار شدند و هویت، شخصیت، شرافت، عزت و کرامت به آنان برگردانده شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان، سردار حسین سلامی، پنج شنبه 14 بهمن ماه همزمان با سومین روز دهه فجر، در کنگره 1700 شهید منطقه کاشان و همچنین شهدای مدافع حرم، با تبریک سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: جهاد در راه دفاع  از حریم اسلام  و اهل بیت(ع) توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی ادامه داد: همان گونه که پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) بشریت را از جاهلیت نجات داد و انسان خفته در گورستان جهل را بیدار کرد و افقهای بلند خورشید اسلام را بر اقصی نقاط عالم تاباند تا عدالت، آزادی، کرامت انسانی، اخلاق و معنویت جوهر اصلی  حیات  انسان شود، امام راحل نیز برای از بین بردن جاهلیت مدرن و بیدار کردن مسلمانان عصر حاضر از گورستان جاهلیت نوین، انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی، جهان اسلام  بخشی از جغرافیای عالم کفر شده بود، دنیای غرب با محوریت آمریکا برسرنوشت مسلمانان حاکم بود و ثروت های مسلمانان به غارت می رفت و فقر بردگی و وابستگی مشخصه اصلی دنیای اسلام را شکل می داد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امام(ره) با انقلاب نبوی خود روح نوینی بر پیکره جهان اسلام دمید، مسلمانان بیدار شدند و هویت، شخصیت، شرافت، عزت و کرامت به آنان برگردانده شد، لذا باید قدر انقلاب را بدانیم و از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به موقعیت ممتاز جهان اسلام بر اثر پیروزی  انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: وقتی دشمنان متوجه شد ند که با پیروزی انقلاب ایران قطب جدید اسلامی در دنیا حال ظهور است به عدالت، آزادی و استقلال ملت ها معتقد است تمام توان خود را  برای نابودی  آن بکار گرفتند.

وی ادامه داد: شهدا ء با ایستادن در مقابل ستمگران و زورگویان مستکبر اجازه ندادند کشورمان از جغرافیای عالم حذف شود و دوباره  به  سرنوشت و تاریخ گذشته بازگردیم. شهداء با ایثاگری و گذشتن از جان خود نشان دادند که می توان با تکیه بر ایمان به خدا، اسلام  و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل قدرتهای بزرگ دنیا پیروز شد.

سردار سلامی تصریح کرد: امنیت، آسایش، پیشرفت، رفاه و استقلال ایران مرهون خون های ریخته شده شهیدان در دفاع از اسلام و حریم  اهل بیت(ع) است.

وی، تاریخ 39 ساله انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را سرشار از افتخار دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که با منطق جهاد و شهادت می توان با دفاع از شرف و حیثیت مسلمانان در مقابل قدرت های ظالم، عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران از تاریخ صدر اسلام عبرت های بزرگی آموخته که نباید در هیچ صحنه ای امام مسلمین را تنها بگذارد، گفت: ملت ایران آموخته که اگر امام را تنها بگذارد حادثه مسجد کوفه، نبرد غم انگیز امام حسن (ع) با معاویه، شهادت حضرت سید الشهداء (ع) در کربلا ، آواره و اسیرشدن فرزندان حرم تکرار می شود .

وی  با اشاره به اینکه دنیای امروز فقط منطق قدرت را می فهد، تصریح کرد: عظمتی که انقلاب  اسلامی ایران به ملت فلسطین داد باعث شد تا رژیم صهیونیستی در مقابل  آنان با احتیاط عمل کند.

سردار سلامی به جنایات داعش و تکفیری ها به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای سوریه، عراق و ... اشاره کرد و گفت: ایران به برکت خون شهدا امن ترین کشور در منطقه است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha