جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره نخستین سالگرد شهدای عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا در اهواز

حوزه/ یادواره شهدای عملیات آزادسازی نُبُل و الزهرا با حضور خانواده شهدای روحانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یادواره شهدای عملیات آزادسازی دو شهر شیعه‌نشین نُبُل و الزهرا، عصر امروز با علما، روحانیون، خانواده‌های معزز شهدای روحانی و جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

در این یادواره، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، به بیان مطالبی پیرامون نقش شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهدای روحانی در تقویت جبهه مقاومت اسلامی پرداخت و اظهار داشت: به‌یقین اگر شهدای مدافع حرم خوزستانی نبودند، امروز سرنوشت جنگ در سوریه و عراق جور دیگری رقم می‌خورد و شاهد این پیروزی‌های بزرگ در جبهه مقاومت اسلامی نبودیم.

همچنین سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به عدم حضور سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سرلشکر جعفری قرار بود امروز در دو برنامه افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه ولیعصر(عج) و همچنین این یادواره شرکت کنند که متأسفانه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، سفر ایشان کنسل شد.

وی در ادامه با تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا، گفت: اگر امروز جوانان خوزستانی در خاک سوریه برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و کیان تشیع جهاد کرده جان خود را فدا می‌کنند، شما خانواده‌های شهدا نیز با صبر و استقامت خود جهاد می‌کنید.

لازم به ذکر است در این مراسم پس از خاطره گویی سردار جواد پور، از فرماندهان فعلی جبهه مقاومت اسلامی، بخش تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهدای روحانی استان خوزستان آغاز شد و بدین ترتیب از ۱۳ خانواده شهید مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha