پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: شهادت طلبی عامل اساسی ماندگاری انقلاب اسلامی است و تمسک به قرآن و سیره ایثار و شهادت، راز بقاء انقلاب محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز پنج شنبه، در نخستین یادواره شهدای قرآنی که در سالن همایش جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، با بیان اینکه تداوم راه شهدا وظیفه ای همگانی است، گفت: باید با عمل به سیره شهدا، از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی صیانت کنیم.

وی با اشاره به نسل چهارم انقلاب افزود: امروز نسل چهارم ایران اسلامی، سنگر ایثار و شهادت را در دست دارند و برگزاری یادواره های شهدا یک ضرروت است، زیرا در انتقال و معرفی ارزشهای ایثار و شهادت به نسل جوان تاثیر فراوانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در قرآن دارد، خاطرنشان کرد: اعتبار و ارزش انقلاب اسلامی، ناشی از قرآن و آموزه های اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار کرد: شهادت طلبی عامل اساسی ماندگاری انقلاب اسلامی است و تمسک به قرآن و سیره ایثار و شهادت، راز بقاء انقلاب محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شهدای ما، قرآن و آیات قرآنی را تفسیر کردند، گفت: بیشترین شهدای صدر اسلام نیز از قاریان قرآن کریم بودند و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام، با تمسک به قرآن کریم، جان خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان افزود: باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی، همه توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha