سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی-امام جمعه آبیک

حوزه / امام جمعه شهرستان آبیک گفت: جمهوری اسلامی ایران، امروز به برکت خون شهدا به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در معادلات جهانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی، امروز در جمع خانواده های شهدا،، طلاب و روحانیون شهرستان آبیک، در مسجد حضرت ولی عصر (عج) این شهر، با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: استقلال و آزادی که ملت و کشور ایران، امروز از آن بهره‌مند هستند، قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب نیست؛ دیروز طاغوت بر کشور ما حاکم بود و امروز عبد و بنده خوب خداوند، رهبری امت اسلامی را به دست گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز به برکت خون شهدا به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در معادلات جهانی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان آبیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: حضور پُرشور مردم در مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهیدان، این پیام را به دنیا اعلام می کند که راه شهیدان همواره ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش شهدا در انقلاب اسلامی گفت: شهدا رفتند و برای ما امنیت، آسایش و سعادت را به ارمغان آوردند و امروز همه ما مدیون و سپاسگزار آنان هستیم؛ در واقع فرهنگ ایثار و شهادت، کشور ما را در مقابل دشمنان بیمه کرده است.

امام جمعه شهرستان آبیک بیان کرد: شهدا همه هستی خود را برای حفظ امنیت کشور و دفاع از اسلام فدا کردند.

 حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: خانواده های شهدا با صبر و استقامت، فرزندان خود را به میدان نبرد با دشمن فرستادند و اکنون باید صبر خانواده های شهدا را الگو قرار دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha