پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ اختتامیه پنجمین جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ پنجمین جشنواره هنر آسمانی با معرفی نفرات برگزیده در بخش های مختلف به کار خود در این دوره پایان داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پنجمین جشنواره هنر آسمانی ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در سه بخش هنرهای نمایشی، تجسمی و پژوهش هنر برگزار شد.

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره هنر آسمانی که ظهر پنجشنبه چهاردهم بهمن با حضور آیت الله مقتدایی قائم مقام جامعه مدرسین، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، حجج اسلام والمسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران، ملک دار دبیر جشنواره، ملکی معاون تهذیب حوزه، فاضل مسئول امور صیانت حوزه، عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه و شاهرودی رئیس سازمان بسیج روحانیون و طلاب کشور در مدرسه معصومیه برگزار شد، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

بخش پژوهش

هیئت داوران در این بخش اثری را شایسته کسب رتبه نخست معرفی نکرد و بر این اساس "مهدی حمیدی پارسا" رتبه دوم و "سید محمدهادی موسوی رکنی"، "وحید فولاد زاده" و "یحیی محمدی" رتبه سوم را کسب کردند.

بخش خطاطی

در این بخش "محمدتقی اسدی" در رتبه نخست، "عبدالله عبدالله زاده" و "وحید فولادزاده" در رتبه دوم و "رضا شیخ محمدی" و "حمیدرضا توکلی" به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

بخش نقاشی

هیئت داوران در این بخش "مطهره کاکویی" و "محمود حسن زاده" را به ترتیب حائز رتبه اول و دوم دانست و "سید علی قافله باشی" و "فاطمه سادات رضا توفیق" را به عنوان رتبه سوم مشترک معرفی کرد.

بخش طراحی

در این بخش "سید حسن ذاکرزاده" مفتخر به کسب رتبه نخست شد و هیئت داوران اثری را شایسته کسب رتبه دوم و سوم ندانست. 

بخش نگارگری

در این بخش "حمید ایمری" و "سیدمحمدهادی قادری" به ترتیب در جایگاه رتبه های اول و دوم قرار گرفتند و اثری شایسته کسب رتبه سوم نشد.

بخش عکس

در این بخش "محمد ایلیا یعقوبی" رتبه نخست، "سید جواد میرحسینی" رتبه دوم و "عطا رنجبر زیدانلو" رتبه سوم را کسب کردند.

بخش گرافیک       

در این بخش جایزه رتبه های اول، دوم و سوم به ترتیب به "مریم سادات منصوری"، "سیدمحمدهادی قادری" و "عباس ترخان" اهدا شد.

بخش کاریکاتور

هیئت داوران در این بخش اثری را شایسته رتبه های اول، دوم و سوم ندانست اما اثر "سیدحسین ذاکرزاده" را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کرد.

بخش فیلم داستانی

در این بخش "امیرعباس ربیعی" و "محمدعلیزاده" به عنوان حائزین رتبه های اول و دوم معرفی شدند؛ همچنین جایزه ویژه به "سیدمحمدحسین هاشمی" رسید و "محمدهادی سرانجام" شایسته تقدیر شد.

بخش فیلم مستند

در این بخش به ترتیب "علی پورطالبی"، "سیدرائد امیری تهرانی" و "حسین احمدی" در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و "محمد حامی" و "مجتبی نریمانی" شایسته تقدیر شدند.

بخش کلیپ، تیزر و موشن گرافی

در این بخش به ترتیب "سیدمهدی میرغیاثی"، "امین کشوری" و "حسین عظیمی" به عنوان حائزین رتبه های اول تا سوم معرفی شدند و "عباس مبینی" شایسته تقدیر شد.

بخش فیلمنامه

هیئت داوران در این بخش اثری را شایسته کسب رتبه نخست ندانست و جایزه رتبه های دوم و سوم را به ترتیب به "مرتضی راوش" و "فائزه گلبادی نژاد" اهدا کرد و "معصومه پارسایی اقدم" شایسته تقدیر شد.

بخش بازینامه

در این بخش، هیئت داوران فقط "علی رازی زاده" را شایسته کسب رتبه نخست معرفی کرد و جایگاه های رتبه دوم و سوم بدون برگزیده ماندند.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha