جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خلیل زاده امام جمعه فرانکفورت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خلیل زاده گفت: شخصيت زينب كبري(س) بسيار والا است و اگر اين حضرت نبود از خطبه فدكيه و عاشوراي حسيني هيچ خبري در دستمان نمي بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نماز جمعه این هفته فرانکفورت به امامت حجت الاسلام والمسلمین خلیل زاده رییس مجلس شیعیان آلمان اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیل زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ایام ولادت حضرت زینب گفت: شخصيت  زينب كبري سلام الله عليها بسيار والا است و اگر اين حضرت نبود ما از خطبه فدكيه و عاشوراي حسيني هيچ خبري در دستمان نمي بود.

رییس مجلس شیعیان آلمان به حدیثی از امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: طبق این حدیث اگر سه امر در انسان وجود داشته باشد  شيطان نمي تواند بر انسان تسلط بيابد؛ نخست داشتنِ نصحيتگري دروني است كه انسان را به سوي خوبي ها توصيه كند. دوم آنكه عاملي از درون انسان وجود داشته باشد كه انسان را از ورود به راه هاي زشت به دور دارد و سوم وجود دوستاني كه انسان را در مسير عمل به خوبي ها و دوري از زشتي ها ياري و تشويق كنند.

وی ادامه داد: قرآن به جامعه مؤمنان هشدار می دهد كه بدانيد همواره باورهاي دينی شما از طرف برخي دانشمندان غير مسلمان در معرض تهديد است چرا كه از طريق كتمان حقايق و القاء تفكرات خودشان به جاي متون ديني مي كوشند تا راه مردم را براي فهم دين و هدايت مردم ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیل زاده در پایان گفت: از ديگر كارهايي كه اين گروه مرتكب مي شدند آن بود كه آنان رشوه مي گرفتند تا در قبال آن حقي را باطل نشان دهند و يا باطلي را حق جلوه دهند يا به فروش بهشت و رحمت خدا و بخشش گناهان در مقابل دريافت پول مي پرداختند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha