پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مبلغان

حوزه / مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان از عضویت ۲۱۰ طلبه و مبلغ در موسسه امیر بیان این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه موسسه خطابه امیر بیان با هدف آموزش های تئوری و عملی تبلیغ برای مبلغان ایجاد شده است، اظهارداشت:در این موسسه طلاب و مبلغان آموزش های لازم تبلیغ کارآمد و اثرگذار را زیر نظر مبلغان سخنور و توانمند فرا می گیرند.

وی از عضویت ۲۱۰ طلبه و مبلغ لرستانی در این موسسه خبرداد و با بیان اینکه از این تعداد، ۷۰ نفر از ممتازین و مبلغان توانمند می باشند بیان داشت:طلاب و مبلغان با آموزش های مستمر بصورت هفتگی شیوه های سخنرانی کارآمد،روش ذکر مصیبت،سخنوری،شیوه های آماده سازی محتوای سخنرانی را زیر نظر اساتید مجرب حوزه آموزش می بینند.

مدیر موسسه امیر بیان استان لرستان خاطر نشان کرد:در موسسات امیر بیان چهره های ممتاز علمی و اخلاقی طلاب شناسایی و در صورت تمایل در این موسسه برای فراگیری آموزش های تخصصی تبلیغ آموزش داده می شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی ارائه آموزش های تخصصی تبلیغ را از ضروریت های طلبگی برشمرد و گفت:با ارائه محتوای تبلیغی بصورت کاربردی اثرگذاری تبلیغ نیز ارتقاء خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد:آموزش های موسسه امیر بیان دو سال بوده و برای مهر ماه هر سال تحصیلی علاقمندان به شرکت در این دوره های آموزشی پذیرش می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha