جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه / مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا بوده و همه وظیفه داریم از این دستاورد ارزشمند صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، امروز در جمع مسئولان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و گرامیداشت سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران در جهان بی نظیر است، چرا که با تحقق مردم سالاری دینی موجب شد تا مستضعفان بر مستکبران پیروز شوند و سرنوشت خود را بدست گیرند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:  در دوران رژیم ستم شاهی، مبارزان انقلابی توانستند با تحمل شکنجه های رژیم وابسته به آمریکا، بساط ظلم را برچینند و انقلابی دینی را پایه گذاری کنند.

وی افزود: شهدا با تبعیت از امام راحل و نثار جان خود در راه انقلاب توانستند حرکتی ماندگار را خلق کنند که امروز نیز الگویی برای حرکت دیگر ملل آزادی خواه جهان شده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دستاورد امروز انقلاب مرهون خون شهداست و وظیفه داریم با صیانت از این نعمت الهی و حفظ وحدت در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: موافقان و مخالفان امام(ره) به شجاعت ایشان معترف بودند و الان هم مقام معظم رهبری ادامه دهنده مسیر عزتمند امام راحل هستند و بارها با منویات عالمانه خویش دوستان انقلاب را مسرور و دشمنان را مایوس کرده اند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha