جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حبیب علی الجفری

حوزه/ الجفری گفت: سخنان ترامپ بیش از آنکه حقیقت باشد سر و صدای بیهوده است و خود آمریکا نخستین حامی تررویست ها است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حبیب علی الجفری مبلغ اسلامی و خطیب مصری در بخش دوم از برنامه قصر الکلام در شبکه ماهواره ای النهار  وان گفت: الازهر به صراحت در مورد وجوب مبارزه نظامی با داعش فتوا داده و کلمه تکفیر و واژه های مشابه آن به اعتقادات بر می گردد و صرف اشتباه در رفتار و عملکرد نیست و تررویست های داعش انسان های سرکشی هستند که کار آنها تخریب و کشتار است و مبارزه با آنها شرعا واجب است و الازهر هم به همین وجوب فتوا داده است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود خطاب به ترامپ گفت: جناب رئیس جمهور! آیا هنگامی که خاخام های یهودی وابسته به رژیم صهیونیستی می آیند و به قتل کودکان و زنان فلسطینی فتوا می دهند، جرات می کنی درباره تروریسم صهیونیستی صحبت کنی؟ در حالی که آمارهای ارائه شده توسط غرب نشان می دهد که تعداد قربانیان عملیات های تروریستی نژادپرستانه که توسط غیر مسلمانان اجرا می شود بیشتر از تعداد کسانی است که به دست تروریست های مسلمان کشته شده اند.

الجفری در بخش دیگر از سخنان خود گفت ما بیشتر از همه مردم جهان قربانی تروریسم هستیم و اگر غرب و آمریکا واقعا می خواهند با تروریسم مبارزه کنند و تروریست ها را محاکمه کنند، ابتدا باید حامیان تروریست ها را محاکمه کنند و اولین حامی تروریست ها خود آمریکا است پس باید از محاکمه خود آغاز کند.

این سخنران مصری گفت: سخنان ترامپ بیش از آنکه حقیقت باشد سر و صدای بیهوده است و برای رسیدن به قدرت این سخنان را بیان کرد و اکنون تلاش می کند این گونه وانمود کند که می خواهد به حرف های خود عمل کند، اما او یک تاجر بیش نیست.

الجفری ادامه داد: امر مهم در اینجا این است که ما مسلمانان و عرب ها چه کار باید بکنیم؟ آیا ما متحد شده ایم؟ یا همچنان باهم درگیر هستیم؟ ترامپ همان چیزی است که می گوید و می بینیم اما کسانی که پپیش از او در راس کار بودند با لبخندهای دموکراتیک منطقه ما را به آتش فتنه مبتلا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha