جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های ناب انقلاب و نظامی اسلامی است، گفت: ائمه جماعات و روحانیون بايد از فرصت منابر سخنرانی در مراسم‌های این ایام استفاده كرده و ارزش‌های ناب انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبيين و نهادینه كنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، امروز در جمع شماری از روحانیان استان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تبیین و نهادینه‌سازی ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی از وظایف و رسالت‌های جامعه روحانیت است.

وی با بیان اینکه حفاظت از ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های سوم  و چهارم انقلاب از مهم‌ترین رسالت‌های روحانیون به شمار می رود، افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی همواره درصدد ایجاد تفرقه و جدایی بين روحانيان و مردم علی‌الخصوص نسل جوان هستند و با استفاده از تمام ابزارهای خود سعی دارند تا مردم را نسبت به انقلاب و روحانيت بدبين کنند تا بدین طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با اشاره به نقش مؤثر علما و روحانيان در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي گفت: دفاتر علما و حوزه‌های علمیه پایگاه اصلی انقلاب اسلامی بوده و نقش مؤثري در تعميق و نهادينه كردن اصول و آرمان‌های انقلاب تا به امروز در بین مردم جامعه داشته‌اند لیکن باید بیش از پیش به این رسالت عظیم خود بپردازند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران يك موهبت و عطیه الهي است که خدا نصیب ملت ایران كرده است، اظهار داشت: باید مردم و مسئولان همواره شکرگزار این نعمت الهی باشند و در حفظ و صيانت از اهداف و ارزش‌های والاي انقلاب اسلامی تلاش کنند و دشمنان کوردل را ناامید نمایند.

حجت‌الاسلام قدیمی با اشاره به اینکه همچنین دشمن با نفوذ و تصرف در باور سیاسی و فرهنگی مسئولان و مردم به دنبال براندازی نظام اسلامی است، گفت: شناخت دقیق دشمن و اهداف او از جمله وظایف مهم هر ایرانی علی‌الخصوص جامعه روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه یوم‌الله 22 بهمن را در پیش رو داریم، گفت: ملت ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها حضور پر شور داشته و در راهپيمايي یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز با حضور پرشور و شعور خود مشت محكمي بر دهان استكبار و دشمنان قسم‌خورده نظام می‌زنند.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه شرعی همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 22 بهمن روز میثاق با شهدا و رهبر انقلاب اسلامی است راهپیمایی در این روز باید به بهترین شکل و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha