جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: باید دهه فجر یادآور دو ماموریت الهی حضرت امام خمینی(ره) یعنی بندگی خدا و استکبار ستیزی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته های شورای هماهنگی تبلیغات استان قم و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از نکاتی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص و برجسته باشد و در کنار بندگی و ادای وظیفه عبد نسبت به خالق به آن توجه جدی شود، بحث استکبار ستیزی و اجنتاب از طاغوت است.
امام جمعه قم افزود: اتحاد و انسجام حول محور ولایت توانست مردم را در مقابل دشمنان به پیروزی برساند و کسانیکه بتوانند در مقابل استکبار و دشمن مقاومت کنند می توانند در اهداف خودشان موفق شوند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: باید دهه فجر یادآور دو ماموریت الهی حضرت امام خمینی)ره) یعنی بندگی و استکبار ستیزی باشد و جریان هایی وجود دارد که می خواهند دشمنی و کینه ورزی آمریکا با ملت ایران به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به تلاش دشمن جهت کمرنگ کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمن همیشه در آستانه ۲۲ بهمن تبلیغات سوء می کند و باید این آرزو را با خود به گور ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه اضافه کرد: بزرگداشت شهدا در دهه فجر باید گسترده تر انجام شود و یکی از پایه های اصلی این ایام الله باشد چرا که نهضت امام خمینی(ره) نیز بر پایه فداکاری های این شهدا بود.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید رهاوردهای انقلاب به طور گسترده در پلاکاردها و تبیلغات شهری نمود داشته باشد.
وی در پایان با اشاره به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: انتهای دهه فجر مصادف است با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها که باید در ۲۲ بهمن ، مجاهدت های این بانو در تثبیت ولایت یادآوری شود.
لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، مسئول شورای هماهنگی تبیلغات استان قم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان، نماینده حوزه علمیه قم، نماینده جامعه المصطفی، نماینده دفتر تبلیغات، نماینده سپاه پاسداران و دیگر نمایندگان حاضر در جلسه به ارائه گزارشات درخصوص فعالیت های انجام شده در دهه فجر پرداختند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha