پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ امام جمعه اسفراین گفت: امنیت امروز کشور ما به برکت خون شهدا است و ما باید همواره یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب و نظام اسلامی و مدافعان حرم را زنده نگاه داریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اسفراین، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان امروز در یادواره شهدای مدافع حرم، در محل مسجد جامع اسفراین،  اظهار داشت: به طور قطع شهدای مدافع حرم در کشورهایی چون عراق و سوریه مجاهدت به خرج داده و فداکاری آنان باعث امنیت ملی مرزهای کشورمان شده‌ است.

وی افزود: همه آنچه که امروز مردم ایران و جمهوری اسلامی از اقتدار و امنیت و پیشرفت دارند همه نتیجه خون شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین تصریح کرد: اصل دین وفای به عهد است و طبق عهدی که ما با خداوند متعال داریم قرار است تمام جوارح خود را برای خداوند خرج کنیم که شهدا نمونه کامل این وفای به عهد هستند.

وی بیان داشت: افرادی که به عنوان مدافع حرم در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یابند و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند شهدای مدافع حرم، راه رستگاری و سعادت را پیش‌گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود، اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه حقوق بشر اسلامی یعنی حقوقی که خدا برای بشر قرار داده است، افزود: امت اسلامی این حقوق را به رسمیت شناخته و از آن دفاع می‌کند.

امام جمعه اسفراین ادامه داد: جمهوری اسلامی و امت اسلامی وقتی از حقوق بشر سخن می‌گویند منظورشان دفاع از همه مظلومان و آزادی خواهان و جبهه اسلامی است و به پای بهای سنگین آن نیز ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر ایثارگری و روحیه شهادت طلبی نبود امروز ایران اسلامی نمی‌توانست چنین مقتدرانه در مقابل آمریکا و غرب بایستد و سربلند و پیروز باشد. 

امام جمعه اسفراین اظهار داشت: خون شهدای مدافع حرم امروز موجب شده که بسیاری از کشورها از خطر نابودی و توطئه‌های بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی در امان باشند که قطعاً اجر عظیمی نیز در نزد خداوند خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha