جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: تمامی ادارات و ارگان های استان قم برای برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نصرت الله لطفی در نشست ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر که پیش از ظهر امروز در سالن محراب  با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی برگزار شد، گفت: مراسمات خوبی از 12 بهمن ماه در سطح شهر شروع شده و تمامی ارگان ها و اداراتی که عضو کمیته ستاد برگزاری مراسم دهه فجر هستند در حال اجرای برنامه های خود هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مراسم مهمانی لاله ها در بنیاد شهید با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و ادای احترام به مقام والای شهیدان در ایام الله دهه فجر انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: در بخش رسانه نیز خدمات و فعالیت های مختلفی صورت گرفته و در این راستا هر شب برنامه زنده از بیت امام خمینی (ره) در شبکه استانی قم پخش می شود.
لطفی در ادامه گفت: فعالیت تشکل های مردمی از 12 تا 22 بهمن ماه در سطح مساجد شهر شروع شده و کانون فرهنگی- هنری مساجد نیز به مدت 10 شب در سطح شهر مراسم خواهد داشت.
وی در پایان گفت: تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه مختلف در سطح شهر و مساجد، رونمایی از کتاب دل نوشته های مدافعین حرم و اجتماع بزرگ نماز یاوران مساجد از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha