پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:مردم عامل اصلی تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی به شمار می آیند و باید در راستای خدمت خالصانه به این مردم شریف گام های اساسی برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران بعنوان الگویی برای بیداری اسلامی در کشورهای جهان مطرح است.

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران انقلابی معنوی و الهی است که با لطف الهی،رهبری هوشمندانه ،اتحاد مردم و اهداف و آرمان های اسلامی اخلاقی اداره می شود و روز به روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان افزوده خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز درخت انقلاب تنومند و پرثمر شده است، بیان داشت: این درخت تنومند و پرثمر امروز به یک قدرت معنوی در جهان تبدیل شده است و نیاز است برای حفظ و تثبیت این قدرت معنوی همت خود را برای اقتدار روزافزون بکار گیریم.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه قدرت معنوی انقلاب اسلامی قدرتی کارساز، پیش برنده و مورد توجه است، خاطر نشان کرد: برای افزایش قدرت معنوی انقلاب باید برای خدمت به مردم همیشه در صحنه تلاش نماییم و خدمت خالصانه و بی منت به آنها در سرلوحه فعالیت قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مردم پشتوانه نظام هستند، بیان داشت:مردم به عنوان عامل اصلی تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی به شمار می آیند و باید برای تقویت این پشتوانه ارزشمند هرگز لحظه ای خدمت به مردم ولایت مدار را فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز در مقابل دشمنی ها و دهن کجی های آمریکا و استکبار جهانی می ایستیم به پشتوانه همین حمایت مردم فهیم است افزود:اقتدار روز افزون ایران اسلامی باید همواره توام با عزت و کرامت نظام باشد .

این استاد حوزه با بیان اینکه یکی از دستاوردهای اصلی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی حفظ وحدت و اتحاد است بیان داشت:باید با تبعیت از مسیر ولایت و رهبری همدل و متحد در راستای آرمانهای امام راحل ،رهنمودهای مقام معظم رهبری و منشور انقلاب قدم برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha