جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حکیمی فر مدیر حوزه بیجار

حوزه / به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از ۴۰نفر از ممتازین تحصیلی،تهذیبی حوزه علمیه شهرستان بیجار با حضور مسئولین حوزه علمیه استان کردستان تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام حکیمی فر با اعلام این مطلب گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از برترین های حوزه علمیه بیجار با حضور حجج اسلام والمسلمین مروی امام جمعه اسبق بیجار ، مرادی امام جمعه و عربیان مدیرحوزه علمیه استان کردستان در سالن شهید رحمانی برگزار می شود.

مدیرحوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار افزود: این مراسم با حضور مسئولین،اساتید ،طلاب و روحانیون شهرستان بیجار و با حضور خانواده های طلاب برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این مراسم  31 نفر از برترین های پایه های  یک  تا ده حوزه علمیه بیجار در دو سطح  مقدمات و سطح عالی  در سه سطح اول، دوم و سوم  تجلیل خواهند شد .

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: یک نفر حافظ نهج البلاغه، تیم های ورزشی نمونه   و همچنین حجره های نمونه که از لحاظ اخلاقی و نظم حائز رتبه برتر شده اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

برگزاری  مسابقات برای فرزندان طلاب متاهل و روحانیون از دیگر برنامه های  دهه فجر حوزه علمیه  امام صادق(ع)است.

پخش کلیپ  و  همچنین شعر خوانی و تجلیل از 25 سال خدمت خالصانه حجت الاسلام والمسلمین مروی امام جمعه سابق شهرستان بیجار  از دیگر برنامه های این مراسم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha