جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جواد کریمی قدوسی ، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نماینده مجلس با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد فتنه های بزرگ بر لزوم مقابله جدی با ریشه های فتنه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، جواد کریمی قدوسی عصر امروز در نشست سیاسی به مناسبت دهه فجر در مدرسه معصومیه(س)با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی گفت: بیشترین هجمه هاپیش و پس از انقلاب همیشه علیه رهبر و بنیانگذار انقلاب بود.

وی افزود: یکی از ویژگی های خاص دوران رهبری امام خمینی(ره) و به طور کلی اوایل انقلاب آن بود که در دوره امام راحل همه مردم یک شبه بسیج می شدند که دشمنان را منکوب کنند.

این فعال سیاسی بیان کرد: همان شبی که امام دستور دادند همه مردم، منافقان را رسوا کنند به حدی گزارش مردمی وصول شد که همه خانه تیمی های منافقان لو رفت؛ به طور کلی جهاد در دهه اول مستمر و مصادیق دشمنان نیز کاملا شفاف بودند.

وی گفت: امام راحل برای جبهه آرایی در مقابل صدام از یک صحبت 20 دقیقه ای تنها 5 دقیقه از رفتن به جبهه سخن می گفتند که همان 5 دقیقه صحبت باعث شد که هزاران جوان به جبهه ها رفتند؛امروز تشخیص میدان نبرد جهاد بسیار مشکل است که برای فرستادن صد رزمنده به این جهاد، ولی امرمسلمین باید ده ها خطبه بخواند و سفرها کند و رزمایش ها برگزار شود تا نقش خواص و عوام چیست.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمود، شجاعت در این میدان از شجاعت در 8 سال دفاع مقدس مقدم است واخلاق این جهاد نیز بیشتر از هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده مجلس بیان کرد: دشمنان تلاش و برنامه ریزی کردند که آهسته آهسته از نفوذ کلام رهبری بکاهند و قدم را به جایی برسانند که بگویند که ایشان به تنهایی نمی تواند کشور را اداره کند و باید شورای رهبری ایجاد شود.

کریمی قدوسی اظهارکرد: روش هایی که برای تضعیف امام رضا(ع) از سوی مامون انجام شد در انقلاب ما نیز عملی شد؛ در آن داستان امام را از مدینه جدا کردند و در اینجا سعی کردند که یاران را از ایشان دور کنند.

وی گفت: هجمه های دشمنان داخلی و خارجی علیه مقام معظم رهبری در دوران رهبری ایشان به اوج خود رسید؛ اگر بتوان این تهدیدات و هجمه‎ها را بررسی و طبقه بندی کرد خواهیم دید؛ آنها چه کار خطرناکی علیه انقلاب انجام دادند؛ آنها سعی کردند به نوعی آلودگی های زمان شاه را به شکل دیگر بوجود آورده است؛ فامیل های ثروت و قدرت شاه از بین رفت، ولی این فامیل های قدرت و ثروت دیگری شکل گرفت که کار این انقلاب را تمام کرده و نظام را به زانو آورند.

نماینده مجلس بیان کرد: دشمنان در فتنه 88 به دنبال براندازی کامل نظام اسلامی بودند،‌هزاران جلد کتاب در موضوعات مختلف باید در خصوص این فتنه گری نوشته شود؛ آنها می خواهند تحریف اعتدال از منظر امام را به یک فکر و منطق ماندگار و فرقه مبدل کنند.

نماینده مجلس بیان کرد: امام فرمود، اگر خطر آمریکا را جدی نگیرید آنها ما را نابود می کنند، ولی حال می بینیم که از کنار آمدن با آمریکا سخن گفته می شود درحالی که آمریکا چیزی جز خباثت و کینه از ما به دل ندارد.

وی گفت: امروزه جریان غرب گرا با رویکرد اسلام آمریکایی به میدان آمده است؛  می گویند  اگر شما می خواهید پیشرفت کنیم؛ نباید حداکثر گرا باشید؛ آنها معتقد هستند، انقلاب در همان سال 57 تمام شد و الان جمهوری اسلامی است و نباید دیگر از انقلاب سخن گفت.

کریمی قدوسی اظهارکرد: امروز  شخصیت های تاثیرگذار در دولت و مجلس بیان می کنند که نباید رزمایش موشکی داشته باشیم چون آمریکایی ها ناراحت می شوند؛‌باید یک عزم ملی دیگر در مقابل جریان غرب گرا بایستیم و یک روز بزرگ دیگر را رقم بزنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha