جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از برگزاری محافل انس با قرآن در طول دهه مبارک فجر در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی بی نظیر برای بازگویی اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در این دهه برنامه های متنوع مذهبی ،فرهنگی ،ورزشی در این مدرسه برگزار می شود، افزود: محافل انس با قرآن با حضور قاریان استانی از جمله برنامه های دهه فجر است که با حضور طلاب و اساتید این مدرسه در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان اینکه برگزاری مسابقه ورزشی جام فوتسال و تنیس روی میز با حضور طلاب از دیگر برنامه های دهه فجر در این مدرسه است بیان داشت:این مسابقات ورزشی نیز در گرامیداشت ایام الله دهه فجر با هدف ایجاد روحیه ورزش و نشاط در بین طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام شمسی فر خاطر نشان کرد:در ایام الله دهه فجر طلاب این مدرسه با حضور در اماکن تبلیغی و بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان به تبیین و تشریح این اهداف می پردازند.

وی درپایان برگزاری گفتمان های انقلابی در مدارس، بیان اهداف دشمن برای خنثی نمودن دستاوردهای انقلاب و همچنین تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه را از جمله محورهای تبلیغی طلاب در ایام الله دهه فجر به مخاطبان برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha