جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به انقلابی ماندن حوزه های علمیه، گفت: مدیر، معاون، استاد و طلاب ما باید انقلابی باشند و از انقلاب دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عصر امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) گفت: پیروی انقلاب اسلامی نعمتی والایی است که باید برای این نعمت قدردان پرورگار متعال باشیم.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مدیران مدارس نشست هایی را با موضوع  تبیین اهداف انقلاب در مدارس برگزار کنند و در این جلسات به مقایسه بین رژیم طاغوت و رژیم الهی پرداخته شود، چرا که طلبه نخست باید با دل و جان مبانی انقلاب را بپذیرد تا در راه آرمان های انقلاب و تبیین آن به تبلیغ و روشنگری بپردازد.

مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب نسبت به انقلابی ماندن حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: مدیر، معاون، استاد و طلاب ما باید انقلابی باشند و از انقلاب دفاع کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه با شاره به اهمیت مسئله انتخابات پیش رو، گفت:  در برنامه های دهه فجر مدارس به روشنگری و تبیین این مسئله پرداخته شود.

وی با اشاره به اهمبیت ادبیات عرب، اظهار داشت: ادبیات عرب از اهمیت فراوانی برخوردار است و مدیران مدارس باید بیشتر به این مهم اهتمام داشته و کلاس های ویژه برای این موضوع برگزار کنند، تا بنیه علمی طلاب تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه، بیان داشت: در حال حاضر بالغ بر 1500 طلبه تحت پوشش مدیریت حوزه استان می باشند و  طلاب باید در شهر و دیار خود برای جذب جوانان به حوزه تلاش و تبلیغ کنند.

وی در پایان افزود:  سال گذشته از بین 1200 نفر متقاضی بالغ بر 250 نفر از آنها در آزمون ورودی قبول شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha