پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش بین‌المللی «مدیریت ثروت و برنامه ریزی مالی اسلامی» در مالزی

حوزه/همایش ۲ روزه «مدیریت ثروت و برنامه ریزی مالی اسلامی» در می ۲۰۱۷ در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شده و هدف آن به اشتراک گذاشتن تجربیات، دانش و تخصص در زمینه اقتصاد اسلامی می‌باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همایش بین‌المللی مدیریت ثروت و برنامه ریزی مالی اسلامی در روزهای 16-17 می سال 2017 در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می‌شود.

در این گردهمایی کارشناسان، محققان و شاغلان اقتصادی حضور داشته و دانش، تخصص و تجربیاتشان را به بحث اشتراک می‌گذارند. شرکت‌کنندگان در این همایش شامل برنامه ریزان مالی، مشاوران ثروت، مشاوران مالی، بانکداران، کارمندان بیمه، معتمدین صندوق‌های مالی، وکلا، دانشگاهیان،کارآفرینان و دیگر مشاغل هستند.

این همایش 2 روزه که در هتل پرمیرای کوالالامپور برگزار می‌شود، اصول کلیدی و راه‌های مدیریت ثروت اسلامی را از جمله ایجاد ثروت اسلامی، جمع آوری، حفاظت، توزیع و پالایش آن را در چرخه مدیریت ثروت مورد ارزیابی قرار خواهد داد. در این همایش افراد، سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها، مدیریت ثروت و برنامه ریزی مالی اسلامی را از کارشناسان صنعتی با طیف گسترده ای از تخصص‌ها آموزش می‌بینند.

 

موضوعات کلیدی همایش کوالالامپور شامل موارد زیر خواهد بود:

برنامه ریزی مالی اسلامی و مدیریت ثروت: اصول، محصولات و خدمات به اشتراک گذاری ثروت با استفاده از ابزار اوراق بهادار

مدیریت و سرمایه گذاری وجوه اسلامی

برنامه ریزی بازنشستگی: مدیریت ثروت برای دوران سالمندی

مدیریت اسلامی املاک اسلامی (وصیت نامه، وقف)

مدیریت ریسک و تکافل

زکات: باز توزیع ثروت و پالایش آن

نیاز به مدیریت مالی محتاطانه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha