جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی هزاران تن از مردم کلرادو در حمایت از مسلمانان

حوزه/ بیش از ۹ هزار تن از مردم دنور در ایالت کلرادو با حضور در پارک مدنی این شهر، حمایت قاطعانه خود را از جامعه مسلمانان ابراز داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از 9news، هزاران تن از مردم شهر دنور در ایالت کلرادوی آمریکا بعداز ظهر روز گذشته با شرکت در تظاهراتی در پارک مدنی، حمایت‌شان را از جامعه مسلمانان نشان دادند.

در این راهپیمایی که بعد از ظهر روز شنبه با عنوان «حمایت از همسایگان مسلمان» برگزار شد، بیش از 9 هزار تن حضور داشتند و مردم گردهم آمده از ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر با در دست داشتن تابلو و پلاکاردهایی، مخالفت‌شان را با تصویب فرمان اجرایی ترامپ، ریاست جمهوری آمریکا برای جلوگیری از ورود مسلمانان به این کشور ابراز داشتند.

ایمان جوده، مدیر اجرایی سازمان «آشنایی با خاورمیانه» در جمع تظاهرکنندگان گفت: ما اجازه نمی‌دهیم حقوق مدنی مسلمانان به خاطر سیاست‌های جدید واشنگتن زیر پا گذاشته شود.

وی افزود: این احساس که حقیقتا تغییری مثبت ایجاد می‌کنیم در ما به وجود آمده است.

میشله مک گراو یکی از آمریکایی‌های شرکت کننده در این راهپیمایی گفت: من می‌خواهم همسایگان مهاجر ما بدانند که ما از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در فرمان اجرایی جدیدی صدور ویزا برای شهروندان 7 کشور مسلمان را ممنوع کرده و ورود پناهندگان را به این کشور به طور کامل متوقف ساخته بود. در همین راستا روز گذشته یک قاضی فدرال در واشنگتن طی صدور حکمی به طور موقتی فرمان رئیس جمهور آمریکا را متوقف ساخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha