جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار سید عمار حکیم و مسعود بارزانی

حوزه/ گروه ائتلاف ملی و نمایندگان اقلیم کردستان درباره آینده اقلیم کردستان بحث و گفتگو کردند که آیا کردستان در آینده از عراق جدا خواهد شد یا به همین صورت باقی خواهد ماند؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق روز گذشته ضمن سفر به اقلیم کردستان با مسئولان این اقلیم دیدار کرد.

در این سفر برخی سران ائتلاف ملی عراق با نیجرفان بارزانی نخست وزیر و مسعود بارزانی رئیس جمهور اقلیم کردستان دیدار کردند و به بررسی اوضاع سیاسی و امنیتی و روند جنگ با داعش و راه های تقویت روابط اقلیم کردستان با دولت مرکزی بغداد پرداختند.

در جریان این دیدارها طرفین به این نتیجه رسیدند کمیته های دولتی و سیاسی میان بغداد و اربیل تشکیل شود تا به حل و فصل مسائل و اختلافات موجود بپردازند.

فاضل میرانی دبیر حزب دموکراتیک کردستان درباره نشست صورت گرفته میان این کمیته ها گفت: طرفین در این نشست به بررسی مساله سازش ملی پرداختند و صحبت ها دوستانه و همراه با سعه صدر بود و طرفین درباره آینده اقلیم کردستان بحث و گفتگو کردند که آیا کردستان در آینده از عراق جدا خواهد شد یا به همین صورت باقی خواهد ماند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha