شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فرزاد منصوری/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد گفت:وظیفه امروز روحانیت نگهداری و حفاظت از انقلاب و آرمان های نظام است.

حجت الاسلام فرزاد منصوری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روحانیت همواره در طول تاریخ و برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان مأمن و پناهگاه مردمی در مبارزه با ظلم و ستم بوده اند، اظهار داشت: علماء و روحانیون همواره با اخلاص و همدلی، مبارزات مردمی بر ضد حکومت ستم شاهی را جهت دهی می کردند و نقش مهمی در شکل گیری جریانات انقلابی داشته اند.

وی، دفاع از آرمان ها و اهداف پس از پیروزی انقلاب را نیز از دیگر رسالت های مبلغان در تثبیت اهداف انقلاب در جامعه دانست و افزود:روحانیت همواره با ایفای نقش روشنگری و ایجاد بصیرت در جامعه در جهت  آگاهی بخشی به اذهان عمومی مردم بخوبی رسالت خود را ایفا نموده اند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با تاکید بر اینکه حوزویان در انتقال آرمان ها و اهداف والای انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب نقش موثری دارند بیان داشت:وظیفه علماء و روحانیت امروز همچون گذشته سنگین است و باید در راستای صیانت و نگهداری از آرمان های انقلاب در بین نسل جوان همت جهادی خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه امروز وظیفه مبلغان ، شناساندن اصول و آرمان های انقلاب به نسل های جدید است، یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،ظلم ستیزی و دشمن شناسی از جمله رسالت های امروز در آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه است.

وی با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان باید با تبلیغ چهره به چهره در راستای روشنگری نسل جوان جامعه کوشا باشند افزود: روحانیون باید با برقراری ارتباطی صمیمی با نسل جوان تلاش کنند اصول و آرمان های انقلاب و سیره شهدا را در بین آحاد جامعه بخصوص نسل جوان نهادینه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha