چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن.

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) ازنا از اجرای برنامه حفظ قرآن کریم برای طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام عادل مهدوی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه حفظ قرآن کریم در نیمسال اول تحصیلی ۹۶_۹۵ برای طلاب پایه اول مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) ازنا آغاز شده است، گفت: در این طرح که با هدف انس با قرآن در بین طلاب برگزار می شود، طلاب بصورت روزانه به حفظ بخش های تعیین شده قرآن کریم تلمی پردازند.

وی با بیان اینکه تقویت فرهنگ قرآنی و انس و مودت طلاب با آیات قرآنی از جمله اهداف اجرای طرح حفظ قرآن کریم است، بیان داشت: در این طرح طلاب با حفظ قرآن بصورت جزء به جزء در راستای کسب معارف قرآنی و کاربرد آیات قرآنی برای تبلیغ اثر گذار در جامعه گام برمی دارند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) ازنا در ادامه با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه در بین دانش آموزان، گفت:طلاب با حضور در مدارس علاوه بر اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های قرآنی، پاسخگوی سئوالات و شبهات اعتقادی و اخلاقی نوجوانان هستند.

حجت الاسلام مهدوی کیا در پایان افزود:طلاب در ایام الله دهه فجر نیز با برگزاری گفتمان های انقلابی و جشن های انقلاب در جهت تقویت و توسعه روحیه انقلابی در بین نسل چهارم انقلاب رسالت خود را انجام می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha