جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسف محمدی-مسئول بسیج طلاب خراسان شمالی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با تاکید بر اینکه فضای مجازی در عرصه جنگ نرم فرهنگی بسیار تأثیرگذار است، گفت: انقلاب اسلامی باید در فضای مجازی هم شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام یوسف محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، با بیان اینکه طلاب و روحانیان پرچم‌داران معنویت و انقلاب اسلامی در ایران و جهان هستند، اظهار داشت: اگر بسیج طلاب در عرصه فضای مجازی حضور کمرنگی داشته باشد، دشمنان انقلاب در واقع فرهنگ خود را به خورد نسل جوان ما می‌دهند.

وی در خصوص اهمیت حضور و تسلط روحانیون و طلاب جوان در فضای مجازی، افزود: هدف از حضور طلاب و روحانیون در این فضا این است که انقلاب اسلامی در فضای مجازی شکل بگیرد و طلبه‌های جوان با تسلط بر گفتمان انقلاب و همچنین مباحث فضای مجازی بتوانند از فرصت‌ها استفاده و با شبهات این فضا مقابله کنند.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: در حال حاضر علیرغم فرصت‌های خوبی که می‌توان در فضای مجازی از آن بهره برد ولی متأسفانه انحرافات اخلاقی و فرهنگی زیادی در این فضا وجود دارد که باید طلاب بسیجی ورود جدی را در این عرصه داشته باشند  و جوانان را از خطرات استفاده نادرست از این فضا آگاه نمایند.

وی حضور و نقش طلاب و روحانيون در قبل و بعد از انقلاب را در تمام عرصه‌ها حضوري تأثیرگذار دانست و گفت: طلاب و روحانيون چه در دوران قبل از انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله حضوري پررنگ داشته و هم اكنون نیز در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از جمله وظایف بسیج طلاب را حفظ استقلال کشور و حفظ اعتقادات سایر اقشار جامعه عنوان کردند، اظهار داشت: مباحث سیاسی از جمله مسائلی است که طلاب باید در کنار درس‌هایشان به آن توجه کنند که امید می‌رود با تقویت و تربیت طلاب انقلابی در حوزه‌های علمیه بتوانیم بیش از پیش از آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و حراست نماییم.

انتهای پیام/ع

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha