جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ حجت الاسلام شاملو گفت: در زمان طاغوت مسئولان کشور بله قربان گوی دشمن بودند و هیچ استقلالی نداشتند، ولی امروز به برکت انقلاب وضعیت کاملا متفاوت است و همان گونه که امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، لذا باید به این مسئله اعتقاد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام علی اصغر شاملو، مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر، شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقه در استان همدان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با تاکید بر ضرورت توجه به مدیریت جهادی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به دنبال مدیریت جهادی است و انتظار داردند افراد با توانمندی و ظرفیتی که دارند در مسیر بالندگی کشور قدم بردارند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های جدید آمریکا، خاطرنشان کرد: چند سال است که رهبر معظم انقلاب می فرماید، نگاه مسئولان به داخل باشد و آمریکایی ها دوست ما نیستند و چگونه می توانند به ما کمک کنند در حالی که آنها مستکبر هستند و ما را زیر دست می دانند.

حجت الاسلام شاملو افزود:  در زمان اوباما تحریم های ده ساله تمدید شد که نقض صریح برجام بود و این ها بنا ندارند که بگذارند کشور ایران رشد کند و تنها مساله ای که سبب رشد می شود؛ مدیریت جهادی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه های هسته ای، سلول های بنیادی، دفاعی و ...، تصریح کرد: نگاه جهادی  و نگاه به درون امر مهمی است و اگر مسئولان به این مهم توجه کنند، مشکلات حل می شود.

وی در پایان افزود: در زمان طاغوت مسئولان کشور بله قربان گوی دشمن بودند و هیچ استقلالی نداشتند، ولی امروز به برکت انقلاب وضعیت کاملا متفاوت است و همان گونه که امام(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، لذا باید به این مسئله اعتقاد داشته باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha