جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 407797
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
حجت الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی-مدیر حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان و هیئت همراه برای افتتاح دو مدرسه علمیه، بازدید از مدارس خراسان جنوبی و دیدار با روحانیون و طلاب به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجج اسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه و سید مصباح عاملی، دبیر شورای عالی و مدیر حوزه علمیه خراسان، برای افتتاح مدرسه علمیه رضویه بیرجند، فاز یک مدرسه جعفریه قاین و بازدید از برخی مدارس خراسان جنوبی، به این استان سفر کردند.

بازدید از مدارس علمیه امام محمد باقر(ع) خضری، ولیعصر(عج) آرین شهر، امام حسن مجتبی(ع) بیرجند، دیدار عمومی با روحانیون، اساتید و طلاب شهرستان بیرجند، شرکت در جلسه شورای حوزه استان، افتتاح ساختمان مدرسه رضویه بیرجند، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و افتتاح فاز یک مدرسه جعفریه قاین و دیدار عمومی با اساتید و طلاب این شهرستان بخشی از برنامه های سفره دو روزه مسئولان حوزه علمیه خراسان به استان خراسان جنوبی است.

در این سفر، حجج الاسلام اسفندیاری، مهدوی ارفع، فردوسی پور، فتح اللهی و تاج فیروز به ترتیب مسئول حوزه مدیریت، معاون آموزش، معاون تبلیغ، مسئول دفتر شورای عالی و معاونت پشتیبانی و منابع انسانی حوزه علمیه خراسان حجج اسلام و المسلمین فرزانه و عاملی را همراهی می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha