سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 407801
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
حجت الاسلام وحید رضا ملکی

حوزه/ سرپرست اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نشست سالانه مبلغان فضای مجازی پنجشنبه ۲۱ بهمن در سالن همایش های غدیر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام وحید رضا ملکی سرپرست اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست سالانه مبلغان فضای مجازی خبر داد و گفت: این نشست روز پنجشنبه ۲۱ بهمن از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی به برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش نیز اشاره کرد و گفت:  این نمایشگاه جهت فراهم آوردن زمینه ای برای معرفی فعالیت های برخی از گروه های تبلیغ مجازی و همچنین نمایش برخی از محتواهای تولیدی مبلغان در قالب پوستر و عکس نوشته در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ملکی افزود: اهدای جوایز و لوح تقدیر به برگزیدگان سوگواره مجازی بلاغ، اعطای لوح تقدیر به تعدادی از مبلغان و گروه های موفق و برتر و ارائه گزارشی از عملکرد اداره تبلیغ نوین و سیاست ها و برنامه های پیش رو از جمله برنامه های این نشست می باشد که در کنار بهره گیری از سخنرانی اساتید برجسته کشوری و انتقال تجارب گروه های موفق تبلیغ مجازی صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است: نشست سالانه مبلغان فضای مجازی پنجشنبه این هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha