سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ امام جمعه نوشهر

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این روز یک رفراندوم و حضوری حماسی است و راهپیمایی در این روز، یک پیام برای مسؤولان دارد که نسبت به مردم خدمت‌رسانی مضاعف داشته و با مدیریت جهادی در توسعه منطقه بکوشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسمی که به مناسبت دهه مبارک فجر در نوشهر برگزار شد، با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همه تهدید، دشمنی، و تحریم های دشمنان انقلاب را به فرصتی برای رشد و تعالی نظام تبدیل کردند، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه تحریم های دشمنان در سه دهه اخیر، اما امروز به یک کشور تأثیرگذار جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند همواره در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب خواهند ایستاد، افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان رمز پیروزی های مکرر انقلاب اسلامی در 38 سال اخیر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه ثابت کرده تحریم و تهدید نمی تواند ذره ای از اراده ملت ایران در رسیدن به اهداف و آرمان های متعالی خود کم کند، تصریح کرد: مردم کشورمان در سه دهه اخیر مشکلات و بحران های بسیاری را برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بدخواهان انقلاب لحظه ای از فکر توطئه و دشمنی علیه ملت ایران اسلامی بیرون نخواهد آمد، افزود: دشمنان این نظام دینی از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

مسئول مدرسه علمیه شهید بهشتی(ره) نوشهر با بیان این که انقلاب اسلامی را می توان انقلابی برای بازگشت دین به متن جامعه دانست، بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دین و ارزش های اسلامی در متن جامعه جاری است و همه قوانین و برنامه های کشور بر مبنای احکام دینی تدوین شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وابستگی و زیر سلطه بودن حکومت شاهنشاهی، غرب ارزش و احترامی برای ملت ما قائل نبود.

امام جمعه نوشهر با بیان این که ملت بزرگ ایران با قیام خود ارزش‌های اسلامی، استقلال‌خواهی، عدالت‌خواهی را برای کشور به ارمغان آوردند، افزود: در گذشته تبعیض و بی عدالتی در همه بخش های کشور موج می زد و مردم جامعه بهره ای از منابع کشور در جهت تأمین رفاه و آسایش خود نمی بردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حمایت از تولید ملی را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: توانمند شدن صنعت داخلی، راه را برای خودکفایی کشور باز می‌کند، دولت باید از ورود بی رویه اجناس خارجی جلوگیری و مردم نیز باید از تولیدات داخلی حمایت کنند.

حجت الاسلام مشایخ در پایان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، یادآور شد: این روز یک رفراندوم و حضور حماسی است و راهپیمایی در این روز یک پیام برای مسئولان دارد که نسبت به مردم خدمت‌رسانی مضاعف داشته و با مدیریت جهادی در توسعه منطقه بکوشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha