پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نقی باقری - شاهین دژ

حوزه/ امام جمعه شاهین دژ گفت: فاز نخست مدرسه امام محمدباقر(ع) در مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع به پایان رسیده و فاز دوم آن نیز به مساحت سه هزار متر مربع تا آخر امسال به پایان می رسد.

حجت الاسلام نقی باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شاهین دژ در سال 89 تاسیس شد، اظهار داشت: ساخت این مدرسه در سال 89 در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع آغاز شد، در سال 90 به بهره برداری رسید، البته در این یک سال، مدرسه در مکان دیگری دایر بود.

 وی ادامه داد:  فاز نخست مدرسه در مساحت 2 هزار و 500 متر مربع به پایان رسیده و فاز دوم آن نیز به مساحت سه هزار متر مربع تا آخر امسال به پایان می رسد.

 امام جمعه شاهین دژ با اشاره به کمک های قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در بخش محرومیت زدایی، افزود: در این رابطه در راستای تکمیل پروژه، به استادسرا در چهار طبقه و با تمامی امکانات، کمک های انجام شده است.

 وی تصریح کرد: خوشبختانه به حمایت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه و حوزه استان به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، حوزه علمیه شاهین دژ به نحو احسن اداره شده و هم اکنون این مدرسه دارای 120 طلبه و 13 استاد و کادر است.

 حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: به برکت مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شاهین دژ، هیچ مسجدی بدون پیش نماز و عالم نیست و در روستاهای اطراف نیز طلاب ملبس اعزام شده و به تبلیغ دین می پردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha