جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این نظام می افزایند، بیان داشت: ۲۲ بهمن روز تجدید دوباره مردم با ولایت و رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، در دفتر امام جمعه بروجرد با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: ملت ایران با توکل بر خدا، رهبری خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و وحدت و اتحاد، رژیم ستم شاهی را شکست داد و دست استعمارگران و دشمنان داخلی و خارجی را از این کشور کوتاه کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم به عنوان حامیان اصلی انقلاب اسلامی به شمار می روند، تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود در برهه های مختلف تاریخ این نظام، همواره پشت و پناه نظام و ولایت بوده اند و در این راه با اراده ای راسخ تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده اند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم در پیروزی انقلاب و تثبیت این پیروزی نقشی بی بدیل داشته اند، تصریح کرد:مردم با وحدت و همدلی در سایه تبعیت از ولایت فقیه، توانسته اند روز به روز به عظمت و اقتدار اسلامی این نظام در جهان بیافزایند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به اینکه مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال نیز با اقتدار و شکوه در راهپیمایی این روز شرکت می کنند، خاطر نشان کرد:مردم با حضور حماسی خود بار دیگر چشم جهانیان را در راستای حمایت از نظام را مبهوت خواهند گذاشت.

وی با اشاره به این که مردم با حضور خودجوش و گسترده خود در راهپیمایی این روز برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این نظام می افزایند، بیان داشت: ۲۲ بهمن روز تجدید دوباره مردم با ولایت و رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به این که مردم در این روز بار دیگر با حضور حماسی خود وفاداری خود به نظام را به جهانیان ثابت خواهند کرد، یادآور شد: در این روز مردم بار دیگر دشمنان انقلاب را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha