پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کتاب

کتاب «بچه های قصرقجر»، نوشته حجت‌الاسلام مهدی الهی فرد، روحانی خراسان شمالی، حائز رتبه سوم یازدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان شد.

حجت‌الاسلام مهدی الهی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: موضوع کتاب «بچه های قصرقجر» زندگی‌نامه و خاطرات شهیدان خراسان شمالی، جنگ ایران و عراق، سال 59 تا 67، بازماندگان  و سرگذشت نامه است.

وی افزود: کتاب «بچه های قصرقجر»، در قطع رقعی و مشتمل بر 200 صفحه توسط انتشارات در قلم چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

حجت‌الاسلام الهی فرد اظهار داشت: کتاب «بچه های قصر قجر» روایت داستان زندگی شهیدان «ولی» و «براتعلی نامور» است که به رشته تحریر در آمده است .

وی با اشاره به موفقیت‌های دیگر خود در عرصه ادبیات و نویسندگی گفت: سال گذشته نیز، مجموعه هفت جلدی «انقلاب اسلامی در خراسان شمالی به روایت مردم» که به قلم این نویسنده به چاپ رسیده، رتبه اول فراخوان آثار پژوهشی را کسب کرده بود و کتاب «بچه مایه دار» او نیز، کتاب سال خراسان شمالی شده بود.

این نویسنده روحانی، کتاب های بیقرار، پابرهنه‌ها، کاخ و کوخ، رضا و نارضا، پینه به دست‌ها، مشت و درفش، طعم انقلاب، ناگفته‌های راز، فریاد در خاموشی، ایران شده فلسطین، خاطرات آقا معلم، بچه مایه‌دار، چهارده روایت، بچه‌های قصر قجر، مس‌های طلا شده و  بزرگ چهن را از جمله آثار به چاپ رسیده خود طی این مدت برشمرد.

انتهای پیام/ع

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha