پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین با فرمانده سپاه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حلقه های صالحین، اصلی ترین اولویت بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، به همراه معاون آموزش حوزه علمیه و رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان، در با  فرمانده سپاه استان را های تقویت تعاملات را بررسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در این نشست ضمن تبریک این ایام فرخنده وسالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهارداشت: مهمترین عاملی که در حفظ و بقای انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته، ولایت مداری و ولایت پذیری است و دشمن نیز برای ضربه زدن به کیان انقلاب، ولایت فقیه و تفکر شیعی را با هزینه های کلان نشانه گرفته است.

وی افزود: ملت شریف ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب  در کنار انقلاب بودند و با حضور به موقع خود در عرصه های مختلف، ولایت مداری و ولایت پذیری خود را اثبات کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به نقش تاثیرگذار حلقه های صالحین در جذب جوانان علاقه مند به علوم حوزوی اشاره و بیان داشت: اعضای حلقه های صالحین توفیق حضور جدی در دفاع از اسلام و انقلاب را با شناخت، بصیرت، علم پیدا می کنند و این یکی از دستاوردهای مهم و بسیار ارزشمند بسیج است.

وی ادامه داد: امروز حوزه های علمیه نیازمند حضور جوانان خوش فکر و انقلابی بوده که می توان از ظرفیت بالای حلقه های صالحین در این برهه استفاده نمود.

 سردار شاهرخی  نیز در این نشست اظهار داشت: حلقه های صالحین در عرصه های مختلف انجام وظیفه کرده و با کارهای تربیتی، بصیرتی و آموزشی همه نیازمندی های بسیجیان را پوشش داده است.

فرمانده سپاه استان قزوین به  تبیین بیشتر حوزه علمیه را در بین مردم و آحاد جامعه اشاره و بیان داشت: امروز آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان از اهداف عالیه حوزه های علمیه در کشور به خوبی اطلاع کافی نداشته که  باید توسط مسئولین و اساتید حوزه های علمیه این نقش به خوبی در جامعه تبیین شود.

وی افزود:باید مسئولین و روحانیون مراحل سیر طلبگی را به خوبی برای جوانان به خوبی روشن نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha