شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین اکبر بیگری - دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور گفت: اولین و مهمترین کاری که باید امروز در اولویت کار روحانیت باشد، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، امروز با حجت الاسلام و المسلمین اکبر بیگلری، دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور، امروز در نشستی با مدیر، اساتید و طلاب مدرسه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، با اشاره به شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در جهان، گفت: زحماتی که امام راحل و بزرگان برای پیروزی انقلاب اسلامی کشیدند، کاری بسیار بزرگ و ستودنی است و باید در قدردان این مجاهدت ها باشیم.

دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور تاکید کرد: اولین و مهمترین کاری که باید امروز در اولویت کار روحانیت باشد، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه بالای روحانیت در جامعه، افزود: باید در صیانت از لباس مقدس روحانیت تلاش شود، زیرا روحانیت وظیفه معنوی بسیار مهمی در راهنمایی و ارشاد جامعه دارد، همچنین باید طلاب و روحانیون در حفظ شئونات جایگاه خود تلاش ویژه ای داشته باشند.

حجت السلام بیگلری تصریح کرد: هر آنچه باعث می شود که شأن روحانیت و لباس آن پایین بیاید باید از آن دوری شود، زیرا کسوت روحانی بودن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور با اشاره به وجود برخی از فرقه های انحرافی و خطر آنها برای جامعه، افزود: امروز شاهد وجود برخی از فرقه های منحرف و ضاله در جامعه هستیم، لذا وظیفه روحانیت، روشنگری علیه این فرقه های و مقاصد پلید آنهاست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha